Cum creșteți audiența site-ului?

Odată finalizat pricesul de realizate a unui site, cu un design inteligent, cu o viteză de încărcare bună a paginilor, cu produse de calitate, singura problemă rămâne pe partea de audiență, pentru că fără vizitatori, chiar și cel mai eficient website se va dovedi a fi o pierdere de bani. Fiindcă nu este suficient să vă realizați site-ul și atât, ulterior asteptând să crească vânzările de la sine, noi vă propunem câteva soluții de publicitate și promovare online. Pentru fiecare variantă în parte, prezentată mai jos, echipa SITE SMART, agenție de web design și marketing online vă poate ajuta.

Înainte de a crește traficul pe site

Pentru a nu investi bani aiurea în SEO, bannere, campanii AdWords și așa mai departe, trebuie sa vă asigurați că site-ul va prinde la public, iar vizitatorii care intra o dată, vor intra li în următoarele zile. Câteva sfaturi legate despre modul în care ar trebui să arate un website, vă invităm să citiți articolul acesta.

Cum creșteți audiența pe internet

Dacă site-ul dumneavoastră este creat bine, iar firma de web design și-a făcut treaba foarte bine, vă puteți gândi la acest pas și chiar puteti investi cu încredere bani în promovare.

Însă, care sunt variantele?

  1. Prezentarea produselor / serviciilor – Nu este suficient să plasați produsul împreună cu o poză pentru că acesta are nevoie de o descriere. Multe magazine online preferă să copieze descrierile pe care le primesc de la furnizori, însă trebuie luat în calcul că, multiplicând descrierile respective, care există sigur și pe alte magazine virtuale, nu vă puteți bucura de o experiență SEO pozitivă. Conținutul copiat aduc în mare parte rezultate negative. În plus, oamenii nu cumpără produse fără să aibă și o bază de informații în spate – de multe ori, mai ales în cazul magazinelor care vând produse naturiste, este nevoie de indicații, contraindicații și alte informații care să ofere siguranță și încredere potențialului cumpărător. La acest capitol ar fi indicat un specialist în redactare articole și prezentări text pentru că greșelile gramaticale sau cele de exprimare pot induce în eroare clienții și chiar afectează încrederea acestora în firma dumneavoastră.
  2. Prezența informațiilor de contact şi pagina despre noi” – O companie care vinde pe internet, fără informaţii precum CUI, Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului, vechime, numere de telefon, adresă, ar putea trezi scepticism în ochii internauţilor. Pe internet încrederea se căştigă mai greu iar astfel de informaţii trebuie publicate obligatoriu. Eventual, ca un plus, se poate crea o secţiune în care să prezentaţi text, împreună cu o poză, fiecare angajat în parte – nu este nevoie de CV, ci doar câteva cuvinte despre echipă.
  3. Apelaţi la o agenţie ce oferă SEO – Search Engine Optimization (SEO) este domeniul care se ocupă cu creşterea unui website în rezultatele motoarelor de căutare, iar aici ne referim, mai mult, la Google.  De ce SEO este o soluţie fiabilă pentru dumneavoastră? Pentru că Google, cel mai mare intermediar de audienţă din lume, oferă trafic record pentru fiecare produs/serviciu în parte. Majoritatea magazinelor online îşi obţin mai bine de 50% din vizitatori prin intermediul motoarelor de căutare, ceea ce nu este deloc de neglijat. Odată plasată comanda către o firmă SEO, aceasta va face o analiză a cuvintelor-cheie şi a rezultatelor de pe urma cărora puteţi câştiga audienţa, după care, după caz şi strategie, se efectuează diferite operaţiuni – de la înscrierea în directoare web de prestigiu, până la iniţierea unei campanii de câştigare backlinks (linkuri spre dumneavoastră). De altfel, pentru rezultate SEO favorabile, situl dumneavoastră trebuie să îndeplinească anumite criterii – şi aici, o companie SEO vă poate ajuta.
  4. Iniţierea şi dezvoltarea unei secţiuni de noutăţi/blog – Din ce în ce mai multe companii apelează la specialişti copywriteri pentru a crea, dezvolta şi întreţine o secţiune de noutati/blog. O astfel de măsură aduce beneficii, în funcţie de activitatea întreprinsă de companie. Spre exemplu, o firmă care vinde medicamente şi oferă zilnic noutăţi din domeniu va avea numai de câştigat: clienții se documentează, capată încredere în companie și chiar devin convinși să cumpere din locul în care, inițial, doar s-au informat cu privire la anumite boli sau medicamente. Apoi, mai există un câștig și mai mare – captarea de audiență prin intermediul motoarelor de căutare. Dacă secțiunea dumneavoastră de blog tratează, spre exemplu, anumite chestiuni legate de ciroză și tratamentul acesteia, șansele sa deveniți vizibil în motoarele de căutare, pentru cei care caută informații despre ciroză, sunt extrem de mari. Sunt companii care plătesc sute de euro lunar pentru a avea secțiunea de noutăți/blog actualizată zilnic, iar această mișcare este, cu atât mai benefică, cu fiecare nou update de algoritm Google. Și în acest caz, o agenție SEO vă poate ajuta.
  5. Promovarea în social media – Așa cum bine știți, Facebook are 9,6 milioane de români înscriși – asta reprezintă mai mult de jumătate din populația tarii – adică, un potențial de expunere al magazinului în ochii a 9,6 milioane de români. Desigur, lucrurile nu stau atât de simplu pentru că social media cere timp, bani și foarte multă răbdare.
  6. Demarați campanii AdWords – O companie de web design & seo vă poate ajuta cu demararea unor campanii de publicitate prin intermediul Google AdWords. Pentru că lucrurile nu stau prea simplu nici la acest capitol, este recomandat să apelați la o agenție care să gestioneze fiecare campanie AdWords – în primul rând pentru că promovarea trebuie realizată, strategic, doar pe anumite cuvinte cheie, în al doilea rând pentru că prețurile variază, iar un specialist AdWords poate reduce costurile, pentru un click, de 10 ori mai mult, iar într-un final, pentru că toate datele transmise trebuie studiate atent și folosite în alte viitoare campanii. Sunt abilități pe care, repet, le poate avea o agenție online experimentată.
  7. Email Marketing – Așa cum am mai zis, email marketing-ul reprezintă o soluție foarte bună cu ajutorul căreia afacerea dumneavoastră poate ajunge în fața tuturor utilizatorilor de internat din România care au adrese de email.

În România sunt aproximativ 10 milioane de utilizatori de internet care au adrese de email.

Realizarea unui newsletter care să prezinte business-ul dumneavoastră sau anumite produse/servicii și trimiterea lui la o perioadă de timp stabilită după realizarea planului de marketing, vă poate ajuta la creșterea considerabilă a afacerii.

Soluții și canale de promovare pe internet există, însă este nevoie de buget și specialiști care să gestioneze corect fiecare ban – de aceea, pentru rezultate reale, recomandăm o firmă de web design.

Un SITE SMART pentru business-ul dumneavoastră.

0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *